Mini Play in voor alle muzikanten, aspirant-muzikanten en oud-muzikanten uit de gemeente Apeldoorn.
In het kader van De Opening organiseert het KSH Orkest Apeldoorn i.s.m. het Apeldoorns Symfonie Orkest op zondag 30 augustus a.s. een mini Play in voor alle muzikanten, aspirant-muzikanten en oud-muzikanten uit de gemeente Apeldoorn in de Grote Kerk aan de Loolaan. Publiek is deze middag gratis welkom.
De deuren van de kerk gaan om 13.00 uur open waarna zowel muzikanten als publiek van harte zijn uitgenodigd. De middag wordt om 16.30 uur afgesloten met een concert. Voor het publiek is dit een mooie gelegenheid om eens de sfeer van een orkestrepetitie te proeven. De muzikanten zullen tijdens de aanwezigheid een aantal muziekstukken instuderen die aan het einde van de middag ten gehore worden gebracht.. De algehele leiding is in handen van dirigent Dethmer Jan van Heerde. Muzikanten kunnen zich voor deelname aanmelden via de ticketlink verderop. Dit kan tot 1 augustus a.s. Voor het publiek geldt dat er geen ticket hoeft te worden gekocht! De toegang is gratis.